2016. június 19., vasárnap

#lakjjol tervek

Nem éppen tegnap volt, mikor az általam kedvelt terveimet, blogbejegyzés formájába szedve gyűjtöttem össze. Na de most! :)

Amúgy kicsit macerás ez az írogatás :D , ezért jó múltkor kipróbáltam, hogy milyen is, amikor videót készítve mutatom meg az aktuális munkát. Nekem tetszett, én jól szórakoztam, de persze arról a munkáról is kerekítek majd egy bejegyzést ide, de addig is jöjjön néhány tervem.


Nappali elképzelések: 

Ennél a friss, levegős hatású nappalinál csak a komód fölé terveztem nagy leveles tapétát, egy csodás tükörrel ékesítve, a fal többi részét fehérre festve képzeltem.

Az alábbi nappaliban az enteriőr éke, az óriás kövirózsa poszter: 


Egy kisebb szoba terve, vagy egy nappali részlet is lehet, ki hova szeretné.



Az alábbi képen a női alak, a megrendelő személyét jelképezi, stílusához, és igényeihez elképzelt nappalit terveztem.

Általában a falra többféle tapéta, és festék szín variációt jelenítek meg, hogy legyen miből válogatni, illetve csak bizonyos falszakaszokat javaslok tapétázni, főként mikor nagyobb, erőteljes mintáról van szó. 




Imádom a téglafalat a műgyantapadlóval együtt megmutatni:


És íme egy fürdőszoba terv, mely a következő bejegyzés előremutatója :)




Tartsatok velem legközelebb is! 


Györe Veronika
enteriőr stylist
+36 70 312 8080










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése